niedziela, 15 lipca 2012

Inspiracje: stylizacje

Witajcie! :)
Nie było mnie kilka dni, ponieważ wyjechałam do babci. Myślałam, że będę pisać, ale ku mojemu zdziwieniu.. nie miałam na to czasu. :P Wróciłam na weekend, jutro znów jadę na tydzień, ale postaram się coś dodać. :)

Tymczasem zapraszam do zapoznania się z moim pomysłem na dodatki z nowej kolekcji LE. :)
Uwagę przyciągać ma torebka i okulary, dlatego też pozostałe części stroju zostały dopasowane do nich.
Kliknij w obrazek, by go powiększyć. ;)


Okulary: LE, 35sd (wciąż dostępne w Starplazie)
Torebka: LE, 50sd (wciąż dostępna w Starplazie)
Sukienka: Nicholas Kirkwood Tribute, 15sd
Rajstopy: Basic, 38sm
Buty: Basic, 15sm
Bransoletka: Mawi London, 4sd


Jak podoba się Wam mój pomysł? Może sami macie jakieś propozycje na stylizację z tymi dodatkami? Twórzcie i linkujcie w komentarzach! :D


Kefircia ♥

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Kiedy następna stylizacja?? Blog ma troche opóźneiń, przez co staje się coraz nudniejszy, mało porad! nie to że nie lubie twoich stylizacji itp. bo są świetne ale musisz robić ich po prostu więcej
;(

Kefircia pisze...

Nie było mnie, jak miałam pisać posty?